2013. május 24., péntek

3.Fejezet

Sziasztoook!!!Itt a 3. rész remélem sokan olvassátok majd!!1-2 komi és rakom a következőt:) és még annyi hogy amit magamban mondok azt " így fogom jelölni Jó olvasást :))

*Reggel felkeltem..anyu és apu meg Conor vártak a nappaliban*
-Jóreggelt*mosolyogtam rájuk*
-Szia Kislányom!!*mosolygott anyu és apu*
"Előttem meg tudják játszani a jól kijövök egymással sztorit..chhh"
-Hoztam kávét!-Conor
-Óóóhhh köszi!*öleltem át majd megreggeliztem majd felöltöztem és elindultunk a reptérre*
-Háát szia anyu*öleltem át mosolyogva*
"Anyutól elbúcsúzni....sose enged el és úgy viselkedik velem mint egy 4 évessel olyan ciki!:/"
-Szia apu*öleltem meg apámat anyu lelkizős szövege után*
-És szia Conor!*öleltem meg szorosan*
"Mindig is belevoltam zúgva..Sose mertem neki elmondani azt éreztem ő nem ezt érzni:( hát ilyen az élet..."
*3 óra utazás után oda értem*
"Úristen ezt..ezt nem hiszem el...én Londonban??! egy Pesti kiscsaj a belvárosból?? ez kész"
*Elindultam a városba megkeresni a címemet*
"Na jó 1 órán át kerestem...folyékonyan beszélek angolul meg franciául de nem tudtam eligazodni..://"
*megálltam a házam előtt...tudtam h másokkal fogok lakni ezért izgatottan bementem.amikor beléptem azt hittem meghalok.....*

1 megjegyzés:

  1. Nagyon jo! Kikkel lesz egy hazban? A(z) 1D-vel? :P Kövit! :)

    VálaszTörlés